tirsdag den 29. maj 2012

Random (min dag)

Det her indlæg vil nok være den mest randomme jeg har lavet, så undskyld til alle der hader når man skriver ting der er irellevante..

Lige nu ligger jeg syg på mit værelse på efterskolen.. Det er en smule kedeligt, men faktisk heller ikke helt værst. Jeg må ikke forlade mit værelse, bortset fra at gå på toilet osv., men jeg slipper fra timerne, og kan bare sidde på computeren hele dagen, og snakke med folk enten via internettet eller i virkeligheden når de kommer forbi :)

Der er sådan ca. en måned tilbage af mit efterskole år, og jeg tror ikke rigtig det er gået op for mig endnu. Jeg glæder mig til sommerferie, og kan slet ikke tænke på at jeg skal forlade efterskolen til den tid. Det bliver virkelig mærkeligt ikke at skulle omgås mennesker hele tiden, og ikke bare at kunne være sammen med dem man har lyst til, når det skal være.
Vil gerne høre hvis i har nogen kommentarer til det at gå på efterskole? :)


Anyways, jeg tror ikke jeg har noget spændene at fortælle idag. Dog har jeg lige købt en halskæde på ebay, til omkring 5 kr. lol. Den var faktisk ok pæn, så jeg glæder mig til at den når frem.
Det er virkelig det jeg elsker ved ebay, at man kan købe ting til ingen penge! Ulempen er så at man tit kommer til at købe en masse bras (som i sangen ebay af Weird Al Yankovic, som er en parodi af sangen I Want It That Way af Backstreet Boys, god sang btw) 


Har dog haft en masse bøvl med paypal, men når det endelig virkede har det være så meget lettere at købe ting på ebay! Jeg vil anbefale folk at kigge på ebay hvis de skal købe noget, for det fås for det meste meget billigere derinde, men pas nu på ikke at blive afhængige! :b
Man skal bare være forberedt på at komme til at vente i lang tid (op til en måned) før ens pakke kommer frem.


Halskæde til ca. 5 kr.!
Ses skønne mennesker<3

Knus Rosa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3