lørdag den 12. maj 2012

Første indlæg!

Hej mennesker!

Dette vil blive mit første indlæg, og til jer der læser dette: Velkommen til<3
Jeg vil starte med at fortælle lidt om mig selv: Jeg er 17 år, går lige for tiden på efterskole i 10. klasse. Jeg er rødhåret, men har ikke temperamentet derefter, jeg er meget rolig og holder af at være sammen med venner og familie.

Jeg elsker at synge og elsker musik, så jeg tror min blog vil blive en del omkring musik. Jeg lytter mest til Ellie Goulding, You Me At Six og mit største idol er Darren Hayes.
Darren Hayes var medlem af Savage Garden og jeg hørte dem første gang, engang hvor jeg lyttede til nogle sange på singstar, og sangen "I Want You" var med. Derefter lyttede jeg meget til Savage Garden sange, og så derefter Darren Hayes.

Hvis i er interesseret i at høre noget af Darren Hayes musik kan i høre hans nyeste album: 'Secret Codes and Battleships'.

Her er et link til en af (hvad jeg mener er) de bedste sange på albummet, Roses: http://www.youtube.com/watch?v=uQn3v98brsI


....

Anyways, det skulle jo handle om mig ;)
I er meget velkomne til at skrive til mig, det vil jeg blive glad for. Jeg tror mit næste indlæg vil handle lidt om Circle lenses :)



Ses smukke mennesker!<3
Knus Rosa


Dagens outfit :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3