tirsdag den 22. maj 2012

Agnes Cupcakes

Inde midt i København ligger en af mine absolut favorit butikker. Den hedder Agnes Cupcakes, og de sælger, som navnet antyder, cupcakes (self.). Men grunden til at den er så god, er kvaliteten på de hersens cupcakes, hver gang jeg tager en bid af deres kager, er det som om englene holder fest på min tunge. De er søde, uden at være for søde (efter min smag) og kagen og frostingen er et perfekt match, og smager bare sindsyg godt<3





Mine personlige ynglinds er klart dem med chokolade (da jeg er kæmpe chokolade elsker), som Black and White (med hvid og mørk chokolade) som nok er min favorit.


Det er forskelligt fra dag til dag, hvilke slags de har (undtagen Red Velvet, Dark Chocolate og Kids, som de har hver ugedag)
Jeg har smagt en stor del af dem, men jeg synes det er op til en selv at beslutte hvad man vil vælge, ud fra hvad man bedst kan lide. Men hvis man er chokolade elsker ligesom mig, vil jeg klart anbefale at man prøver nogen af dem med chokolade!<3


De har åbent første søndag i måneden, og ellers alle dage. Her er et link til deres hjemmeside: agnescupcakes.com

Carrot
Black and White



 




Ps. (02-06-12) Der har været meget dårlig medie omtale omkring Agnes Cupcakes ang. de ansattes vilkår.. Så lige nu knokler de for at ikke at gå konkurs. Jeg håber virkelig for dem at de klarer det, og håber virkelig at folk vil fortsætte med at købe deres cupcakes, for jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle gøre hvis de lukkede (jeg elsker deres cupcakes!!!!) Så gør mig (og dem og alle de andre) en tjeneste ved at støtte dem, hvis i har mulighed for det <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3