søndag den 3. juni 2012

Endnu en..

Endnu en af mine store glæder i livet, er fotografering. Jeg har siden jeg var helt lille, elsket at tage billeder, og kan slet ikke styre mig hvis jeg får et kamera i hånden!
Jeg har også altid ladet mig fascinere af smukke billeder andre har taget (selvom jeg kan blive en smule misundelig og tænke "hvorfor kan jeg ikke det?").


Men for at vise mine evner inden for fotografering (det er ikke det store, rolig nu) vil jeg lægge et par ind her, for (måske) nogens interesse..? :-)








Billederne er fra derhjemme, i Japan og det sidste fra Irland

Flere billeder kan tilføjes (hvis det ønskes?) :) <3
Knus Rosa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3