fredag den 18. maj 2012

Courage - Sang lavet af mig og min veninde

Hey folks <3
For lidt under en måned siden, lavede mig og en veninde (ex-roomie) på min efterskole, vores egen sang. Hun har fundet på melodi, og jeg har fundet på teksten, og så spiller hun klaver og jeg synger :)

Sangen hedder Courage (på dansk: mod) og handler om at turde være sig selv, og ikke gemme sin personlighed væk. Det er inspireret af det at gå på efterskole, og hvor meget man kan udvikle sig af at gå på efterskole. Billederne i video'en er også fra den efterskole vi går på<3

Vi øvede den omkring 5-6 gange, så optagelsen er langt fra perfekt. Grunden til at vi lavede den her sang, og lagde den ud på youtube, var fordi vi havde set en plakat hvor der stod man kunne vinde en indspilning af sin sang, og så da vi i forvejen havde snakket lidt om at lave en sang sammen, bestemte vi os for at prøve at deltage i konkurrencen.


Konkurrencen er vist slut nu, og mig og min veninde har vist ikke vundet, desværre, men jeg tænkte at jeg alligevel ville dele den herinde<3

Her er linket: http://www.youtube.com/watch?v=YViAmiDfQYQ

I kan gå ind og høre den, kommentere, gøre hvad i vil. Både dårlig og positiv feedback er velkommen, selvom vi selvfølgelig vil blive mest glad for positiv ;-)


Tak for at læse med! <3

Knus Rosa

2 kommentarer:

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3