mandag den 14. maj 2012

Circle lenses

Som skrevet i mit tidligere (første) indlæg, vil dette indlæg handle lidt om circle lenses.

Circle lenses er nogle kontaktlinser som får øjnene til at se større ud, og er ret udbredt i asien fx Japan, hvor pigerne går efter at ha' store dukkeøjne. Men jeg synes det kunne være fedt at prøve at have nogle, da jeg elsker sådan noget med makeup og at eksperimentere med det.

Jeg har to par: Et hvor det er sort rundt om øjet, og et par der er blå (de største af de to)
Begge par har jeg fået af min søster i gave.<3


De sorte
De blå















Det er måske ikke så tydeligt, men håber man kan se det<3


Fordele og ulemper ved køb af circle lenses:

Ulemperne er at man højst sansynligt ikke kommer til at bruge dem så meget (medmindre du godt kan lide at gå med den slags til hverdag, eller tit klæder dig ud) og de kan godt være lidt ubehagelige at have i, specielt de store.

Fordelene er at de er mega seje, og gør noget for øjnene så de ser en del større ud. Det er ikke noget jeg tit har på, men jeg synes nu de er meget fede alligevel :-). Så det er kun hvis man kan lide sådan noget, og ikke har noget imod at putte noget i øjnene (det kan godt være lidt grænseoverskridene i starten..)


Ellers hvis I har nogle spørgsmål omkring circle lenses er I velkommen til at spørge (fx hvis I er interesseret i flere billeder) men jeg kan nok ikke garantere at kunne svare på alt <3

 

Knus Rosa

3 kommentarer:

  1. mega sejt! ;) øh nok et dumt spørgsmål, men når du har de blå på ser du så blåt??? :i du ser sød ud med store øjne ;)

    SvarSlet
  2. Hehe, nej heldigvis ikke, for farven dækker ikke pupillen (det vi ser med) den dækker kun iris (farven omkring pupillen) :-)

    Tak<3

    SvarSlet
    Svar
    1. okay sejt, det ville også være trist at se blå ;P hehe
      så lidt<3

      Slet

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3