lørdag den 16. juni 2012

Update

Først og fremmest, undskyld jeg ikke har fået skrevet i noget tid, har haft en masse ting og tænke på, bl.a. eksamner (nu mangler jeg heldigvis kun dansk), men på det sidste er jeg også blevet grebet af en ny hobby/interesse. Man kan godt lidt sige det er min venindes skyld (Astrid/polish-life) der har gjort mig så interesseret i negle og neglelak :-)
Men jeg har fundet ud af at det er en helt ny måde at være kreativ på, og det er faktisk ret sjovt! Dog er jeg lidt bekymret for de penge jeg er begyndt at bruge på neglelak, så det er bestemt ikke en hobby for dem med kun få skillinger i pungen ;-)

Tænker at jeg måske lægger nogle billeder ud med nogle af mine kreationer, hvis det bliver pænt. Der er også en masse andre ting jeg skal have delt herinde, men det er bare lige det med at få tid ;-)



Og så forresten, så venter der 7 (og måske flere snart) pakker derhjemme (er jo på efterskole og kommer ikke hjem før d. 29) fra ebay, så jeg glæder mig bestemt til at se det! Skal nok lige dele det med jer når jeg kommer hjem :-)


Knus Rosa <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3