torsdag den 21. juni 2012

ENDELIG!

YES! Endelig færdig med alle eksamnerne! :D
De vil så sige de mundtlige. De skriftlige havde jeg i sidste måned, og dem har vi endnu ikke fået karakter for, desværre :/
Men mine mundtlige karakterer lyder sådan:

Matematik: 4
Engelsk: 10
Dansk: 7


Jeg kan ikke vove at påstå at jeg er meget stolt over mine karakterer, havde håbet på en karakter højere i alle fag, men så skal det så også lige siges at det er første gang jeg er til mundtlig prøve, så jeg var slet ikke forberedt nok til hvordan det foregik og hvad kravene er i Fs10. Men udover det er det da heller ikke helt skidt, og jeg er virkelig også bare glad for at have det overstået, puha, mundtlig er ikke sjovt! Så foretrækker jeg altså skriftlig!

Men i sådan her nogle situationer går det virkelig også op for mig, hvor lidt sådan nogle eksamner viser hvor god man er, og hvilke færdigheder man har. Min kæreste som er på det samme niveau som mig, fik 4 i dansk, og han fik 12 sidste år. Desuden kan man jo være både uheldig og heldig med hvad man trækker i de forskellige fag. Jeg synes nu jeg var okay heldig at trække essay i dansk, da jeg har det ret godt med essay, men alligevel lød karakteren på 7.

Jeg har også oplevet at den karakter man får, kan gøre at ens selvtillid daler en smule. Jeg troede jeg kunne få 12 i engelsk, og blev vist lidt for selvsikker, men det har bare lært mig at man ikke skal forvente for meget af ens karakter, og bare være tilfreds med det man får, og klappe en selv på skulderen og sige "du gjorde det sgu".




Knus Rosa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3