søndag den 15. juli 2012

Update #2

Nå.. Så er efterskolen slut.. Undskyld jeg ikke har lavet en update noget før, men tiden har ligesom stået stillle herhjemme, og har bare, ja, slappet af derhjemme.

Det er skønt at have ferie, tiden går bare alt for hurtigt desværre.. :(
Men jeg nyder det i fulde drag! Håber i har en god ferie <3

Det der med at efterskolen er slut.. Ja, det er meget mærkeligt at tænke på, har jo trods alt levet der næsten et helt år. Men jeg tænker faktisk ikke for meget over det. Dog glæder jeg mig ikke så meget til at skulle på HF efter sommerferien. Det betyder nemlig at jeg skal undvære min kæreste i hverdagen, og alle mine gode venner fra efterskolen, og det bliver helt sikkert rigtig hårdt, men håber det kommer til at gå godt <3

Vil skrive lidt mere senere, men lige nu kan jeg ikke komme i tanke om hvad mere jeg skal skrive, det er sent... <3


Hav det rigtig godt<3

Knus Rosa








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3