tirsdag den 7. august 2012

Hvad skal den her blog blive til..?

Jeg har længe gået og tænkt over om jeg mon skulle lave et overordenet "tema" over min blog. Som fx min veninde Astrid (polish-life.blogspot.dk) som har en blog om neglelak, men jeg holder dog alligevel fast i (indtil videre..) at bevare min blog som den er, hvor jeg bare kan skrive om hvad der falder mig ind. Det er nok ikke den måde jeg får flest 'læsere' på, men jeg kan godt lide den frihed i ikke at skulle "tilfredsstille" de faste læsere, og bare kunne skrive om hvad jeg har lyst til.

Dog tror jeg måske godt jeg kunne finde på at enten lave en helt ny blog, eller lave den her om til noget bestemt, så jeg kan gøre den lidt mere interessant for dem der læser den. Ved bare ikke hvad den så skulle handle om. Selvom jeg har fået en stor interesse indenfor neglelak, tror jeg ikke det vil blive om det, da der er så mange andre, og nogen som går mere op i det end jeg gør. 

Hvis i har nogle idéer om hvad det kunne være om, eller hvordan jeg kan finde ud af det, må i meget gerne skrive nogle forslag hvis det er :-)

..

Udover det, så har jeg tænkt mig at lave et indlæg om nogle af de neglelak jeg skrev om i mit indlæg "update #3", hvor jeg viser hvordan de ser ud på :-)



Knus Rosa <3



ps. for at det her indlæg ikke skal blive helt kedeligt, får i lige et billede af en sød hund, (jeg vil have den hund!) en mops <3:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3