mandag den 30. juli 2012

Update #3

Kommer nu med endnu en update, siden det er lang tid siden jeg sidst har skrevet. :)
Håber i alle nyder jeres ferie? <3 Jeg var i Sverige i sidste uge med min kæreste, og min mor (min mor kommer fra Sverige) og der er ikke så meget at sige om den tur, udover at det selvfølgelig var rigtig hyggeligt.

Men en af de ting jeg fandt på turen var et par helt nye neglelakker:




Det er af mærkerne Wet n' Wild, Depend, og H&M. Lakken fra H&M er en matte top coat lak, og fra Depend købte jeg endnu en matte top coat (bare så jeg kan sammenligne), en neutral 'beauty polish', en lilla, og så to holographic neglelakker som jeg ikke kunne lade vær' med at købe <3

Der udover købte jeg som sagt to fra Wet n' Wild, og jeg er ret fascineret af den ene, som har en lille farve med et metal skær.


Den anden er en "over" lak, med lyserød "glitter". 

Den blå holographic neglelak fra Depend, er den eneste jeg har prøvet. Den er meget flot, og selvom den var lidt dyr, fortryder jeg ikke at have købt den.
Her er et billede for at demonstrere hvordan den ser ud:






Det var vist alt for nu, ha' det godt<3

Knus Rosa



6 kommentarer:

  1. den metal lak er de mega sej ;D! godt at høre det var en hyggelig tur til Sverige :) dne top lak fra hm kan klart anbefales! :D

    SvarSlet
  2. Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er den glitter fra Wet n Wild da den ved navn "Sparked", er det ikke? Har den selv stående nemlig. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det :-) har ikke fået skrevet navnene på de forskellige, det glemte jeg, men jeg har lige prøvet 'sparked' på, og er faktisk ret imponeret af den, den er virkelig flot ovenpå min lilla neglelak, en meget "girly" farve :)

      Slet
    2. Den er nemlig rigtig fin. Har du prøvet deres anden glitter kaldet Halucinate? Den er bare absolut favourite glitter herhjemme. ;-)

      Slet
  3. Det var alligevel en del ;-) ikke helt dårligt, da!:-)

    milleme.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja, man skal jo forkæle sig selv en gang imellem! :-)

      Slet

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3