torsdag den 16. august 2012

Update #4

Hej alle sammen <3

Det her indlæg kommer ikke til at handle om neglelak, som jeg egentlig havde tænkt mig.. Istedet vil jeg fortælle lidt om hvad der sker i mit liv for tiden..

Jeg er lige startet på VUC i Roskilde, temmelig hårdt synes jeg. Har haft timer til kl. 17 de to første dage jeg startede, og vi fik kun en kort introduktion. En anden ting er at folk er en del ældre end mig (jeg er 17 og de fleste andre er 20 eller over..) men jeg tager en dag ad gangen. Det hårdeste er dog at skulle undvære min kæreste (som bor i jylland) og det har været svært ikke at kunne komme hjem til ham, og være sammen med ham. 


Igår (på min første dag) var jeg helt færdig, og magtede ingenting. Idag går det dog bedre, men det er stadig meget svært for mig, at vænne mig til min nye hverdag, jeg håber dog det bliver bedre med tiden. 


Jeg bruger en ny computer for tiden, en som jeg har lånt, der har webcam så jeg kan skype hver dag med min kæreste, så her er et billede af hvordan jeg ser ud lige nu <3





Håber i alle har det godt (forhåbentlig bedre end mig)
Knus Rosa <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej alle sammen jeg er super glad for alle de kommentarer i skriver, og jeg vil svare så hurtigt jeg kan <3